گروه رایان پرداز

  • کامپیوتر رایان پرداز خوی
  • اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً .

    خبرگزاری پانا: رئیس مرکز سنجش آموزش وپرورش گفت: براساس طرحی که در شورای عالی آموزش و پرورش درحال تصویب است ارزشیابی دانش آموزان پایه های چهارم تا ششم به صورت تلفیقی (با نمره) انجام خواهد شد.

    خبرگزاری پانا+

    به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، عبدالرسول عمادی اظهار داشت: براساس این طرح کارنامه تحصیلی در سه سال اول دوره ابتدایی به صورت توصیفی (بدون نمره) و سه سال دوم به صورت تلفیقی (توصیفی + نمره) و ارزشیابی دانش آموزان در دوره های دبیرستان تنها به صورت نمره خواهد بود.

    وی از تدوین آئین نامه اجرایی ارزشیابی دوره های تحصیلی دانش آموزان نیز خبر داد وگفت: براساس سند تحول آموزش و پرورش ارزشیابی دانش آموزان از دو حالت کمی و کیفی به سه حالت فرآیندمحور (توصیفی بدون نمره)، نتیجه محور (نمره) و تلفیقی (نمره و توصیفی) تغییر خواهد کرد.

    رئیس، مرکز سنجش آموزش وپرورش دلیل این تغییرات را رفع مشکلاتی که دانش آموزان در تغییر یکباره ارزشیابی دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه داشتند عنوان کرد.

    وی در پاسخ به این سوال که اجرای طرح ارزشیابی توصیفی حذف نمره بود و چرا نمره دوباره به کارنامه بر می‌گردد گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از حذف نمره بحثی نشده است و این کار براساس اجرای نظام جدید آموزش و پرورش و سند تحول انجام خواهد شد.

    رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش به کارنامه تحصیلی دانش آموزان نیز اشاره کرد وگفت: امسال کارنامه دانش آموزان دوره ابتدایی با تغییرات کلی و کارنامه دانش آموزان دوره اول متوسطه بدون تغییر خواهد بود.

    [ دوشنبه بیست و چهارم فروردین ۱۳۹۴ ]
    • نوین پرداز

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.